.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین60 منطقه نمونه گردشگری گیلان
یات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.

هیات دولت در سفر به استان گیلان 60 منطقه طبیعی و تاریخی این استان را به عنوان مناطق نمونه گردشگری تصویب کردند.

مهندس بیژن زهاب معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان گفت : احداث 40 مجموعه سرویس بهداشتی، 30 مجموعه خدمات رفاهی بین راهی، 12 هتل و 10 مجموعه اقامت اردویی و کمپینگ از سوی شرکت گردشگری ایران ، از دیگر مصوبات هیات دولت در سفر به گیلان بود.
وی افزود: با توجه به ابلاغ شیوه نامه سفرهای ارزان قیمت کارگاه‌های آموزشی 5 دفتر منتخب، رویای سفید شمال، دفتر گیلان ها، دفتر تخصصی دریای خزر دفتر سفید رود و دفتر مدیا به عنوان کارگزار اصلی عمده فروشان تور معرفی شدند.
وی 11 مسیر گردشگری طرح سفرهای ارزان قیمت استان گیلان نسبت به استان های همجوار را از (قلعه رودخان به شفت، نصیر محله) ، (ماسوله به فومن) ، (آق اولر، مریان – ییلاق به بندر انزلی، رضوانشهر و تالش) ، (دیلمان به آستانه اشرفیه، سیاهکل، ارتفاعات اسپیلی)، (بندر انزلی به خمام ، حسن رود) ، (لنگرود به بندر کیانشهر ، لاهیجان)، (چابکسر به آستانه، لاهیجان، لنگرود، شلمان، املش، رودسر، کلاچای، رحیم آباد)، (آستارا به صومعه سرا، رضوان شهر، تالش)، (امام زاده ابراهیم به شفت، چوبه)، (داماش به سراوان، امام زاده هاشم، رستم آباد، رودبار، منجیل) و (ارتفاعات ما سال به صومعه سرا) نام برد.
معاون گردشگری استان گیلان در این زمینه اظهارداشت: تورهای بانوان و دانش آموزی در قالب سفرهای ارزان قیمت تشکیل شد و در اعیاد خاصی مثل اعیاد شب یلدا و عید مسیح و ... تبلیغاتی انجام شده است.
وی یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گیلان تفاهم نامه ای با 36 هتل در استان به انجام رساند و در 15 و 16 اسفند ماه نرخ این هتل ها به تصویب می رسد.
بیژن زهاب اظهارداشت: ستاد نوروزی یک کلبه نمادی و روستایی در مسیر حوزه شهری که به شکل روستایی تزیین شده را به انجمن صنفی دفاتر اختصاص داده اند و قرار است به عنوان ایستگاه تورها در نظر گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: توزیع بروشور و اطلاع رسانی در مبادی ورودی استان و با در اختیار قرار دادن مینی بوس های تبلیغاتی برای بازدید به صورت گروهی و منسجم وارد عمل شده و از ترافیک نیز جلوگیری می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.018 seconds.